2 Idei: Chestii mici, dar cu impact mare

1. Citesc mai…

intens in ultima perioada despre industria de advertising. 

Ma intereseaza cum gandeau publicitarii de succes pana sa apara social media. 

Ulterior, oricat isi doresc ei sa nu fie adevarat (Hello, Raluca!), jocul e cu totul altul nu pentru ca oamenii pe fond s-au schimbat ci pentru ca au avut loc cateva schimbari structurale: rabdare mai putina, tendinta spre consumerism impulsiv, scaderea attention span-ului, etc. 

Ce e fascinant la industria de publicitate e cum un aspect aparent minor nu doar ca imbunateste vanzarile unei companii, dar ii schimba cu totul identitatea si traiectoria. 

De multe ori, in imaginarul colectiv, un business e asociat cu o reclama sau cu actorul dintr-o reclama bine-gandita. 

Cred ca putem vana astfel de mici lucruri dar cu impact asimetric si in viata noastra de zi cu zi. 

2. Am incercat sa scotocesc dupa o idee mai buna ca ad-ul asta, dar nu am gasit: 

Pe maine, 

Vlad

P.S. "We are defined by what we desire. We become what we love"

Reply

or to participate.