2 Idei: Doua beri

1. Cu cat ai…

un impact mai mare, cu atat creste si riscul. 

Daca vinzi 100 prajituri pe zi, poti avea maximum 100-200 de clienti fericiti/nefericiti. 

Daca ajungi la 1000, se inzecesc sansele unui feedback pozitiv, dar si cele ale unuia negativ. 

Joci la o echipa care are 10000 de suporteri, ai sanse sa fii adulat sau injurat mai mici decat cel care joaca cu 100.000 sau 1 milion de suporteri in fata televizoarelor. 

Ati prins ideea. 

Pre-social media, “tampoanele” pe care ti le puteai lua erau limitate la intalnirile face to face si eventual la TV. 

Acum fiecare are o goarna, un cont unde isi poate urca parerea sau sa dea un comment in mai putin de 1 minut, deci eficienta feedback-ului a crescut exponential. For good and for bad. 

For good pentru ca poti afla repede daca produsul tau chiar nu e bun sau daca tu chiar mai ai mult de muncit ca sa fii un jucator bun. 

For bad pentru ca ai nevoie de un mindset foarte sanatos pentru a nu o lua personal pana intr-acolo incat sa te afecteze. Sa fii tare pe picioare. 

De exemplu, fara un mindset sanatos risti sa nu mai vezi feedback-ul ca ceva temporar ci ca pe un verdict, ca o predictie a tot ceea ce ai putea fi sau deveni vreodata. 

Ceea ce este evident fals. 

Foarte putini oameni raman la fel si la 20 si la 30 si la 50 de ani. 

Iar daca tu continui sa faci un lucru pentru o perioada de cativa ani este imposibil sa nu devii mai bun. Imposibil. 

2. Din ciclul ce mai fac si nu are sens. 

Nu mi-am zis niciodata: Ce bine ca am baut 2 beri in plus ieri seara. 

Pe maine, 

Vlad

P.S. “You are just as likely to solve a problem by being unconventional and determined as by being brilliant.”

Reply

or to participate.