2 Idei: Oameni "destul de"

1. Se fac…

foarte multi bani din covingerea oamenilor ca nu sunt destul. 

Destul de frumosi, de pregatiti, de iubiti, de bogati, etc. 

Putini se intreaba destul de … ca sa ce? 

Pentru ca propaganda nu se opreste niciodata iar daca tu nu stii care e finish line-ul, e clar ca nu vei gasi indeajuns de multe motive sa te opresti din alergat. 

Iar oamenii care cred despre ei insisi ca nu sunt “destul de” vor incerca sa ii convinga si pe altii de acelasi lucru. Macar ca sa se autojustifice. 

Social media a crescut ametitor viteza cu care se rostogoleste aceasta propaganda, dar nu social media e de vina. E usor sa blamam o tehnologie cand de fapt noi nu gasim puterea sa ne opunem. 

Ne predam si ne plangem. 

Iar de asta profita toti cei care ne conduc in diverse forme. 

2. Unul din scopurile 2idei e sa te conving ca desi suntem in continua transformare si evolutie, asta nu e un motiv de frustrare ca nu am ajuns  “destul de”, ci de ambitie. 

Vreau sa te incurajez sa gandesti pentru tine, sa nu iei gata-mestecat ce zic, gandesc sau simt altii. 

Cine gandeste pentru el si castiga in diferite circumstante ale vietii isi construieste un capital de imagine si incredere cu propria persoana, dincolo de orice “destul de". 

Pe maine, 

Vlad

P.S. “The best thing that can happen to a bad idea is that it is forgotten. The best thing that can happen to a good idea is that it is shared. It makes me think of Tyler Cowen's quote, “Spend as little time as possible talking about how other people are wrong.”

Reply

or to participate.