2 Idei: Social signaling

1. Citeam in…

newsletter-ul lui Sahil urmatorul principiu:

Toti avem un apetit mai mic sau mai mare pentru social signaling; important este cum il tinem din scurt astfel incat sa nu ne afecteze deciziile. 

Social signaling din motive strategice are sens. 

Social signaling pentru ca simti ca esti frustrat sau vrei sa fii vazut, e scump pe termen lung si se goleste de sens imediat. 

2. Un moment decisiv in a deveni mai persuasiv e atunci cand realizezi ca nu trebuie sa te convingi pe tine prima data. 

Argumentul care ma face pe mine sa cumpar un lucru, nu e neaparat acelasi care va functional la altcineva si viceversa. 

Doar pentru ca nu m-ar convinge pe mine, nu e un argument indeajuns de bun ca sa nu il utilizez in relatie cu altii; mai ales daca stiu ca nu ar functional ce m-a convins pe mine.   

Iar cand il utilizezi e chintesential sa o faci ca si cum te-a convins si pe tine. 

E putin teatru, dar nu se poate altfel. 

Daca omul vrea dinti mai albi, ii vorbesti despre dinti mai albi, nu despre pretul mic. 

Nu e minciuna, e doar alt unghi. 

Pe maine, 

Vlad

P.S. “The most difficult subjects can be explained to the most slow-witted man if he has not formed any idea of them already; but the simplest thing cannot be made clear to the most intelligent man if he is firmly persuaded that he knows already, without a shadow of doubt, what is laid before him.”

Reply

or to participate.